Wraz z początkiem roku Carlsberg Polska, właściciel marki Zagłoba, rozpoczął jej nową kampanię. Tym razem producenci piwa sięgnęli po niecodzienną u nas formę reklamy porównawczej.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Pod hasłem „13,1% ekstraktu” agencja Saatchi & Saatchi przygotowała reklamę wizualną, prezentującą cztery butelki piwa: Lech, Tyskie, Żywiec oraz Zagłoba, z podaną u góry procentową zawartością ekstraktu chmielu w każdym z nich. Wielkie litery u góry tworzą pytanie: „A ile ekstraktu ma Twoje piwo?”. Zgodnie z zasadą reklamy porównawczej piwo Zagłoba wypada oczywiście w tym zestawieniu najkorzystniej.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.