Zaprzyjaźnij się z adblockiem, bo nie masz wyboruZaprzyjaźnij się z adblockiem, bo nie masz wyboruZaprzyjaźnij się z adblockiem, bo nie masz wyboruZaprzyjaźnij się z adblockiem, bo nie masz wyboru
Jak nie stracić przychodów ani reszty widowni? (CJS*64 via Visual Hunt / CC BY-ND)

Zaprzyjaźnij się z adblockiem, bo nie masz wyboru

Zaprzyjaźnij się z adblockiem, bo nie masz wyboru
Karolina Kowalska

Karolina Kowalska

-

praktyk online marketingu z ponad dziesięcioletnim stażem

Karolina Kowalska

Karolina Kowalska

praktyk online marketingu z ponad dziesięcioletnim stażem

Realizowała projekty marketingu 360 stopni, ale specjalizuje się w kampaniach online dla rynku B2B. Pracowała m.in. dla branży wydawniczej, edukacyjnej i IT. Obserwuje nowe narzędzia, które pomagają realizować cele marek i zarządzać komunikacją. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego i Szkoły Głównej Handlowej.

Obecnie co najmniej jedna trzecia internautów blokuje reklamy. W takich warunkach korzystanie z formatów display zaczyna przypominać przemawianie do opustoszałej widowni. Kosztowne i frustrujące... Co możemy zrobić, żeby częściowo odzyskać utracone przychody, a jednocześnie nie zrazić do siebie użytkowników?

Wydawcy i reklamodawcy, którzy nie chcą rezygnować z kampanii display, nie muszą być skazani na walkę z narzędziami blokującymi. Według ubiegłorocznego badania IAB 78% użytkowników adblocków w Polsce dopuszcza różne formy komunikacji reklamowej. 27% badanych stosuje białe listy, czyli wyjątki od stosowania formuły blokującej, a także zgadza się na nieinwazyjne formaty reklamowe.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja