Niech tylko zapamiętają nazwę! Energetyki podtrzymują napięcieNiech tylko zapamiętają nazwę! Energetyki podtrzymują napięcieNiech tylko zapamiętają nazwę! Energetyki podtrzymują napięcieNiech tylko zapamiętają nazwę! Energetyki podtrzymują napięcie
Jesteś nowy? Szarżujesz (fot. kadr ze spotu)

Niech tylko zapamiętają nazwę! Energetyki podtrzymują napięcie

Niech tylko zapamiętają nazwę! Energetyki podtrzymują napięcie
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Wakacyjną sielankę branży marketingu i mediów zaburzyła akcja Tigera na Instagramie. Kurz zdążył już opaść, a informacja o sporym finansowym zadośćuczynieniu być może uspokoiła część oburzonych. Ale wtedy właśnie jak diabeł z pudełka wyskoczył nowy gracz.

Instagramowy incydent Tigera już wybrzmiał w mediach. W tej chwili atmosferę wokół niego podgrzewają tylko rozważania, czy w jakimkolwiek stopniu odbije się on na sprzedaży napoju.

Zobacz: Odwrócił się trend spadkowy w sprzedaży Tigera? 

Ale gdy sprawa była bardziej świeża, nowicjusz noszący nazwę Zbój mógł liczyć na chwytliwe porównania.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja