Marka utopiona w energetykuMarka utopiona w energetykuMarka utopiona w energetykuMarka utopiona w energetyku

Marka utopiona w energetyku

Marka utopiona w energetyku
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Czy firma spoza branży spożywczej może sprzedawać napój energetyzujący, aby zyskiwać wizerunkowo i zarabiać? Owszem, ale takie rozszerzenie marki jest na tyle skomplikowane, że udaje się niewielu.

Początek września 2012 roku. Producent maszyn rolniczych Ursus wprowadza na rynek napój energetyzujący Ursus Energetic. Produkt sprzedawany w biało-czerwonej puszce z logo przypominającym koło zębate i niedźwiedzia (łac. ursus) wzbudził spore zainteresowanie mediów.

Witryna www.ursusenergetic.pl

„Dziennik Gazeta Prawna”, „Gazeta Wyborcza” i „Puls Biznesu” informują o nim niemal na komendę.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się