Czy firma spoza branży spożywczej może sprzedawać napój energetyzujący, aby zyskiwać wizerunkowo i zarabiać? Owszem, ale takie rozszerzenie marki jest na tyle skomplikowane, że udaje się niewielu.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Początek września 2012 roku. Producent maszyn rolniczych Ursus wprowadza na rynek napój energetyzujący Ursus Energetic. Produkt sprzedawany w biało-czerwonej puszce z logo przypominającym koło zębate i niedźwiedzia (łac. ursus) wzbudził spore zainteresowanie mediów.
Witryna www.ursusenergetic.pl
„Dziennik Gazeta Prawna”, „Gazeta Wyborcza” i „Puls Biznesu” informują o nim niemal na komendę.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.