Nawet wściekły, narzekający klient może stać się lojalny. Istotne jest właściwe postępowanie personelu - nigdy nie doprowadzać do konfrontacji, zawsze łagodzić zaistniałe konflikty. Stać się przyjacielem i powiernikiem...Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Spotkanie ze zdenerwowanym klientem jest jednym z najstraszniejszych momentów w historii każdej firmy. Absolutnie żaden właściciel firmy nie jest na takich klientów uodporniony, bez względu na to, jak bardzo będzie próbował taką odporność nabyć. Nie ma także znaczenia, co będzie w tym celu robił. Pozostając w zgodzie z ludzką naturą, prędzej czy później klient może się zdenerwować.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.