Zakupy znowu stają się wspólneZakupy znowu stają się wspólneZakupy znowu stają się wspólneZakupy znowu stają się wspólne

Zakupy znowu stają się wspólne

Zakupy znowu stają się wspólne
Jolanta Rzeszutek

Jolanta Rzeszutek

-

e-marketing specialist, Symetria

Jolanta Rzeszutek

Jolanta Rzeszutek

e-marketing specialist
Symetria

Absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, specjalność e-biznes. W Symetrii od 2009 r. tworzy koncepcje reklamowe, bierze udział w audytach działań promocyjnych i analizuje rynek internetowy. Miała okazję pracować m.in. dla takich marek jak Hochland, Orange i Link4.

Piętnaście lat temu, gdy w młodej jeszcze WWW pojawił się serwis Amazon.com, dokonała się swoista rewolucja w sposobie robienia zakupów. Dzisiaj wielu z nas nie wyobraża sobie życia bez możliwości, jakie daje e-commerce. Prowadzący tego typu działalność powinni zatem dobrze rozumieć specyfikę współczesnego kupowania on-line. Dzięki temu będą umieli wykorzystać nowe narzędzia zwiększania sprzedaży, jakie niesie z sobą social commerce.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja