Zakaz stadionowy – dla marek innych niż sponsorskieZakaz stadionowy – dla marek innych niż sponsorskieZakaz stadionowy – dla marek innych niż sponsorskieZakaz stadionowy – dla marek innych niż sponsorskie

Zakaz stadionowy – dla marek innych niż sponsorskie

Zakaz stadionowy – dla marek innych niż sponsorskie
Rafał Kopeć

Rafał Kopeć

-

Rafał Kopeć

Rafał Kopeć

Wszyscy, którzy wybierają się do Niemiec kibicować na żywo drużynom biorącym udział w mundialu, wiedzą, że na stadiony nie wolno wnosić niebezpiecznych narzędzi, szklanych opakowań czy materiałów pirotechnicznych. To jednak nie wszystko – pracownicy ochrony mają prawo sprawdzać, czy jesteśmy stosownie ubrani.

Wkładając koszulkę czy czapeczkę z logo producenta, warto upewnić się, czy widnieje on na oficjalnej liście sponsorów turnieju. W przeciwnym razie możemy zostać zmuszeni do zakrycia zakazanego symbolu inną częścią odzieży lub zdjęcia „nielegalnej” części garderoby. Niepokorni kibice muszą liczyć się nawet z tym, że nie zostaną wpuszczeni na stadion.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja