Za sprytny program lojalnościowyZa sprytny program lojalnościowyZa sprytny program lojalnościowyZa sprytny program lojalnościowy

Za sprytny program lojalnościowy

Za sprytny program lojalnościowy
Bartłomiej Karaś

Bartłomiej Karaś

-

Bartłomiej Karaś

Bartłomiej Karaś

Wiele możemy się nauczyć na podstawie programów lojalnościowych działających za granicą, wiele udanych pomysłów można od ręki zaadaptować w Polsce. Na przykład ostatnio w Wielkiej Brytanii głośno jest o programie lojalnościowym czekoladowego potentata - Cadbury, który oferuje szkołom sprzęt sportowy wart około 50 mln PLN w zamian za to, iż dzieci będą jadły batoniki tej firmy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja