Z ogniem do fana - Marketing przy Kawie
Z ogniem do fanaZ ogniem do fanaZ ogniem do fanaZ ogniem do fana

Z ogniem do fana

Z ogniem do fana
Edyta Żyrek

Edyta Żyrek

-

Edyta Żyrek

Edyta Żyrek

W branży motoryzacyjnej warto walczyć o to, by pomimo wciąż trwającej parady marek i nowych modeli konsument raz po raz wracał w krąg oddziaływania konkretnego brandu i bawił się pod jego auspicjami. Jak zwiększyć swoje szanse? Na przykład proponując grę, w której stawką jest umocowany na linie samochód, a facebookowe „lubię to” wywołuje określoną reakcję w świecie rzeczywistym.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja