Na tle kurczącego się rynku wydatków reklamowych w Polsce – w tym roku jedną z nielicznych kategorii odnotowujących wzrost są sklepy wielobranżowe o małej i dużej powierzchni. Z monitoringu Kantar Media wynika, że kategoria ta od trzech lat dynamicznie rośnie. W 2011 r. jej inwestycje w reklamę wyniosły 616,7 mln zł (wzrost 36% rok do roku) – głównie za sprawą agresywnych graczy w tym sektorze (Lidl i Biedronka). Rok 2010 przyniósł jeszcze agresywniejszy, 45-procentowy wzrost wydatków. Po pierwszym półroczu br. wzrost wyniósł 30% i zamknął się w kwocie ponad 374 mln złotych. Dom mediowy Equinox Polska analizuje wydatki reklamowe sieci super- i hipermarketów.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.