Wydatki reklamowe sektora finansowego do końca kwietnia 2013 r. (analiza) - Marketing przy Kawie
Wydatki reklamowe sektora finansowego do końca kwietnia 2013 r. (analiza)Wydatki reklamowe sektora finansowego do końca kwietnia 2013 r. (analiza)Wydatki reklamowe sektora finansowego do końca kwietnia 2013 r. (analiza)Wydatki reklamowe sektora finansowego do końca kwietnia 2013 r. (analiza)

Wydatki reklamowe sektora finansowego do końca kwietnia 2013 r. (analiza)

Wydatki reklamowe sektora finansowego do końca kwietnia 2013 r. (analiza)
Equinox Polska

Equinox Polska

-

Equinox Polska

Equinox Polska

Banki zatrzymują wydatki reklamowe w I połowie 2013 r., podczas gdy cały sektor finansowy stabilnie inwestuje w promocję i notuje 6-procentowy wzrost wydatków. Wzrost inwestycji zanotowano tylko w lutym. Na pierwszym miejscu wśród banków utrzymuje się ING Bank Śląski. To podstawowe wnioski z badań przeprowadzonych przez dom mediowy Equinox Polska.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja