Wydatki na reklamę w 2013 r. mniejsze niż w 2012. Kryzys w reklamie trwa - Marketing przy Kawie
Wydatki na reklamę w 2013 r. mniejsze niż w 2012. Kryzys w reklamie trwaWydatki na reklamę w 2013 r. mniejsze niż w 2012. Kryzys w reklamie trwaWydatki na reklamę w 2013 r. mniejsze niż w 2012. Kryzys w reklamie trwaWydatki na reklamę w 2013 r. mniejsze niż w 2012. Kryzys w reklamie trwa

Wydatki na reklamę w 2013 r. mniejsze niż w 2012. Kryzys w reklamie trwa

Wydatki na reklamę w 2013 r. mniejsze niż w 2012. Kryzys w reklamie trwa
Equinox Polska

Equinox Polska

-

Equinox Polska

Equinox Polska

Ograniczanie budżetów reklamowych przez koncerny międzynarodowe, tendencje konsolidacyjne w sektorach kluczowych dla branży, słabnący popyt krajowy, coraz wyższa stopa bezrobocia. To główne czynniki, które będą miały wpływ na pogłębianie się kryzysu na rynku reklamy w Polsce w 2013 r. Wydatki na reklamę będą niższe niż w 2012 r. o 4–5% – wynika z raportu domu mediowego Equinox Polska.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja