31,6-proc. spadek na rynku reklamy wielkoformatowej – raport CAM Media
  • 1
  • 1
13.05.2013

31,6-proc. spadek na rynku reklamy wielkoformatowej – raport CAM Media

Szacowana wartość rynku reklamy wielkoformatowej w I kwartale 2013 r. wyniosła 14,1 mln zł, co oznacza spadek o 31,6 proc. w stosunku do analogicznego czasu w roku ubiegłym – wynika z raportu CAM Media. Największy spadek odnotował sektor telekomunikacja, a największy wzrost komputery i produkty audio/wideo.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 maja 2013