Starlink: Rynek reklamowy w I kwartale 2013 r. stracił 6,9 proc. (infografika)
  • 0
  • 1
21.05.2013

Starlink: Rynek reklamowy w I kwartale 2013 r. stracił 6,9 proc. (infografika)

Sytuacja ekonomiczna Polski nie pozostaje bez wpływu na rynek reklamy. W pierwszym kwartale 2013 r. rynek traci 6,9% wobec tego samego okresu 2012 r. Jego wartość wynosi 1 mld 569 mln zł. Według estymacji Starlinka, do końca 2013 r. spadkowa dynamika wyhamuje do ok. 4,5%.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

46884 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

21 maja 2013