W 2013 r. wydatki na reklamę w Polsce spadną o 5,2% – prognozuje ZenithOptimediaW 2013 r. wydatki na reklamę w Polsce spadną o 5,2% – prognozuje ZenithOptimediaW 2013 r. wydatki na reklamę w Polsce spadną o 5,2% – prognozuje ZenithOptimediaW 2013 r. wydatki na reklamę w Polsce spadną o 5,2% – prognozuje ZenithOptimedia

W 2013 r. wydatki na reklamę w Polsce spadną o 5,2% – prognozuje ZenithOptimedia

W 2013 r. wydatki na reklamę w Polsce spadną o 5,2% – prognozuje ZenithOptimedia
Według analityków ZenithOptimedia rynek reklamowy w Polsce skurczy się w tym roku o 5,2%. Łączne wydatki na reklamę wyniosą niecałe 6,4 mld zł netto. Globalne wydatki na reklamę wzrosną w 2013 r. o 3,9%. Na koniec roku wartość globalnego rynku reklamowego wyniesie 518 mld dol.

Łączne wydatki netto na reklamę w Polsce w 2013 r. spadną o 5,2% w stosunku do poprzedniego roku, a wartość rynku reklamowego wyniesie na koniec roku niecałe 6,4 mld zł.

W pierwszym kwartale 2013 r. spadły wydatki na reklamę żywności. Również trzech największych operatorów telekomunikacyjnych ograniczyło swoje wydatki. Na stabilnym poziomie, głównie dzięki aktywności największych graczy, utrzymują się wydatki branży finansowej.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja