Wulkan na topieWulkan na topieWulkan na topieWulkan na topie

Wulkan na topie

Wulkan na topie
Karina Moch

Karina Moch

-

Karina Moch

Karina Moch

Nawiązywanie w reklamie bezpośrednio lub choćby przez skojarzenia do bieżących wydarzeń jest jednym ze znanych sposobów na przykucie uwagi odbiorcy. Z tej perspektywy oczywiście im zdarzenie głośniejsze, tym lepiej. Nie dziwi więc także fakt, że ostatnio w Europie dość często nawiązywano w reklamach i akcjach promocyjnych do wybuchu wulkanu w Islandii.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja