Marketing automation zyskuje na popularności. Dziś już nie tylko mali gracze, lecz również duże podmioty takie jak SalesForce, Oracle czy Adobe szukają inwestycji w tym obszarze. Co będzie jego przyszłością?
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Pikanterii całej sytuacji dodaje fakt, że SalesForce kupił ExactTarget za 2,5 mld dol., a Responsys został kupiony przez Oracle za 1,5 mld dol. Obie pozyskane firmy działają w obszarach analityki i automatyzacji komunikacji marketingowej.
Podane kwoty oraz marki interesujące się rozwiązaniami z obszaru marketing automation (MA) unaoczniają, jak przyszłościowy jest ten kierunek rozwoju.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.