W jakim kierunku zmierza automatyzacja marketingu?W jakim kierunku zmierza automatyzacja marketingu?W jakim kierunku zmierza automatyzacja marketingu?W jakim kierunku zmierza automatyzacja marketingu?

W jakim kierunku zmierza automatyzacja marketingu?

W jakim kierunku zmierza automatyzacja marketingu?
Sebastian Andruszczak

Sebastian Andruszczak

-

dyrektor sprzedaży i marketingu, Quantic Media

Sebastian Andruszczak

Sebastian Andruszczak

dyrektor sprzedaży i marketingu
Quantic Media

Marketing automation zyskuje na popularności. Dziś już nie tylko mali gracze, lecz również duże podmioty takie jak SalesForce, Oracle czy Adobe szukają inwestycji w tym obszarze. Co będzie jego przyszłością?

Pikanterii całej sytuacji dodaje fakt, że SalesForce kupił ExactTarget za 2,5 mld dol., a Responsys został kupiony przez Oracle za 1,5 mld dol. Obie pozyskane firmy działają w obszarach analityki i automatyzacji komunikacji marketingowej.

Podane kwoty oraz marki interesujące się rozwiązaniami z obszaru marketing automation (MA) unaoczniają, jak przyszłościowy jest ten kierunek rozwoju.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się