Współkonsumpcja mediów: telewizja i Internet (raport IAB Polska) - Marketing przy Kawie
Współkonsumpcja mediów: telewizja i Internet (raport IAB Polska)Współkonsumpcja mediów: telewizja i Internet (raport IAB Polska)Współkonsumpcja mediów: telewizja i Internet (raport IAB Polska)Współkonsumpcja mediów: telewizja i Internet (raport IAB Polska)

Współkonsumpcja mediów: telewizja i Internet (raport IAB Polska)

Współkonsumpcja mediów: telewizja i Internet (raport IAB Polska)
IAB Polska

IAB Polska

-

IAB Polska

IAB Polska

Reklama online mimo dekoniunktury gospodarczej odnotowuje co kwartał dwucyfrowe wzrosty przychodów w dynamice rok do roku, będąc zarazem drugim po telewizji udziałowcem w całkowitym torcie reklamowym. IAB Polska przedstawia wyniki badań rynku dotyczące współużytkowania obu tych mediów. Wyniki projektu są obiecujące z perspektywy współpracy Internetu i telewizji: pokazują duży potencjał rozwiązań reklamowych opartych na mediaplanach, w których znajdują się oba te media.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja