Wirusowy start-up: bądź gładki i beztroski za dolara miesięcznieWirusowy start-up: bądź gładki i beztroski za dolara miesięcznieWirusowy start-up: bądź gładki i beztroski za dolara miesięcznieWirusowy start-up: bądź gładki i beztroski za dolara miesięcznie
Ty masz wygodę i dobry produkt. My – comiesięczną gwarancję twojego zakupu (kadr ze spotu)

Wirusowy start-up: bądź gładki i beztroski za dolara miesięcznie

Wirusowy start-up: bądź gładki i beztroski za dolara miesięcznie
Beata Wasylkiewicz-Jagoda

Beata Wasylkiewicz-Jagoda

-

Beata Wasylkiewicz-Jagoda

Beata Wasylkiewicz-Jagoda

Jeśli się wzorować, to na najlepszych. Prawdopodobnie z takiego założenia wyszli twórcy filmu promującego start-up Dollar Shave Club. Spot opublikowany w Internecie na początku marca wyraźnie nawiązuje do reklamy Old Spice z udziałem Isaiaha Mustafy, uznanej za jeden z dziesięciu najpopularniejszych wirusów 2011 roku przez serwis Advertising Age.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja