Wirtualnie lepiej niż w realuWirtualnie lepiej niż w realuWirtualnie lepiej niż w realuWirtualnie lepiej niż w realu

Wirtualnie lepiej niż w realu

Wirtualnie lepiej niż w realu
Vision SecretClient

Vision SecretClient

-

Vision SecretClient

Vision SecretClient

Wyniki raportu Programu Jakość Obsługi wskazują, że polscy klienci wolą wirtualną obsługę od tej „w realu” i oceniają ją o wiele lepiej niż obsługę w tradycyjnych sklepach. Czy to oznacza, że zmieniają się ich preferencje zakupowe, a tradycyjne sklepy idą w zapomnienie?

E-sklepy prowadzą w rankingach

W lutym bieżącego roku Program Jakość Obsługi, za pośrednictwem portalu www.jakoscobslugi.pl, przeprowadził ankietę wśród tysięcy konsumentów, którzy wypowiedzieli się na temat dwóch form zakupów: tradycyjnej i internetowej.

Zarówno wyniki tej ankiety, jak i regularne badania zachowań konsumenckich oraz poziomu zadowolenia klientów z jakości obsługi pokazują, że sklepy internetowe biją swoją tradycyjną konkurencję na głowę.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja