Who watched the Watchmen? - Marketing przy Kawie
Who watched the Watchmen?Who watched the Watchmen?Who watched the Watchmen?Who watched the Watchmen?

Who watched the Watchmen?

Who watched the Watchmen?
Joanna Midura-Pietruszczak

Joanna Midura-Pietruszczak

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Joanna Midura-Pietruszczak

Joanna Midura-Pietruszczak

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Podobno prawdziwa sztuka – także filmowa – obroni się sama. Jednak we współczesnej kulturze przesytu komunikatów medialnych, której zdezorientowani odbiorcy błądzą w gęstym lesie kinowych propozycji, trudno wyobrazić sobie obraz, którego wejściu na rynek nie towarzyszyłaby choćby skromna kampania marketingowa. W wypadku zaś hollywoodzkiej superprodukcji, obliczonej na wielki sukces komercyjny – zrealizowana z rozmachem promocja stanowi często nie tylko atrakcyjne widowisko dające przedsmak filmowych emocji, ale staje się dziełem samym w sobie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja