Webinar narzędziem marketingowym - Marketing przy Kawie
Webinar narzędziem marketingowymWebinar narzędziem marketingowymWebinar narzędziem marketingowymWebinar narzędziem marketingowym

Webinar narzędziem marketingowym

Webinar narzędziem marketingowym
Marta Eichstaedt

Marta Eichstaedt

-

Marta Eichstaedt

Marta Eichstaedt

Coraz szybsze łącza internetowe stwarzają innowacyjne możliwości docierania do klientów. Jednocześnie przeciętny użytkownik Internetu coraz dłużej przebywa w Sieci, a spędzając tam czas – bardzo chętnie ogląda pliki wideo. To grunt, na którym wyrasta nowe narzędzie marketingowe, jakim są webinary. Ich istotą jest internetowe spotkanie w czasie rzeczywistym z obecnymi lub potencjalnymi klientami. Odbywa się ono dzięki zastosowaniu specjalnego programu dostępnego przez przeglądarkę internetową. Dla uczestników korzystanie z niego najczęściej nie wiąże się z koniecznością instalowania żadnego dodatkowego oprogramowania.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja