Wartości na rynku medycznym - Marketing przy Kawie
Wartości na rynku medycznymWartości na rynku medycznymWartości na rynku medycznymWartości na rynku medycznym

Wartości na rynku medycznym

Wartości na rynku medycznym
On Board PR

On Board PR

-

On Board PR

On Board PR

Jakie wartości składają się na zestaw tzw. corporate values firm działających na polskim rynku medycznym? Zbadała to międzynarodowa sieć firm doradczych ECCO Network, reprezentowana w Polsce przez On Board PR. Wyniki znalazły się w raporcie „Corporate Values Index 2009”.

Kompleksowe określanie własnych wartości korporacyjnych jest praktyką wprawdzie coraz częstszą, lecz na pewno jeszcze nie powszechną wśród przedsiębiorstw w naszym kraju. Jeśli chodzi o rynek medyczny, takiego określenia dokonuje na razie tylko 32% krajowych firm. To odsetek niemal trzy razy niższy niż w innych badanych krajach.

Tymczasem jasno zdefiniowane corporate values są ważnym składnikiem wizerunku firmy i wskazówką w kształtowaniu pożądanych zachowań pracowników.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja