Najważniejsze: uczciwość firmy i satysfakcja klientaNajważniejsze: uczciwość firmy i satysfakcja klientaNajważniejsze: uczciwość firmy i satysfakcja klientaNajważniejsze: uczciwość firmy i satysfakcja klienta

Najważniejsze: uczciwość firmy i satysfakcja klienta

Najważniejsze: uczciwość firmy i satysfakcja klienta
On Board PR

On Board PR

-

On Board PR

On Board PR

Firmy polskiego sektora finansowego wciąż nie wykorzystują systemu wartości korporacyjnych jako skutecznego narzędzia definiowania własnej tożsamości – wynika z badania „Corporate Values Index 2009” zrealizowanego przez międzynarodową sieć firm doradczych ECCO Network, reprezentowaną w Polsce przez On Board PR. Zaledwie 36% firm działających na polskim rynku finansowym określa swoje wartości.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja