W trakcie Super Bowl strzeż się kozy...W trakcie Super Bowl strzeż się kozy...W trakcie Super Bowl strzeż się kozy...W trakcie Super Bowl strzeż się kozy...

W trakcie Super Bowl strzeż się kozy…

W trakcie Super Bowl strzeż się kozy...
O finale rozgrywek ligi futbolu amerykańskiego tradycyjnie mówi się jako o święcie sportu i reklamy – a może już wręcz odwrotnie: reklamy i sportu. Dla marki chipsów Doritos od kilku lat jest to również święto crowdsourcingu. 3 lutego 2013 roku po raz kolejny wykorzysta ona najcenniejszy czas reklamowy, by pokazać produkcje, które stworzyli dla niej amatorzy. Dodajmy – coraz bardziej profesjonalizujący się amatorzy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się