W trakcie Super Bowl strzeż się kozy... - Marketing przy Kawie
W trakcie Super Bowl strzeż się kozy...W trakcie Super Bowl strzeż się kozy...W trakcie Super Bowl strzeż się kozy...W trakcie Super Bowl strzeż się kozy...
Podczas Super Bowl 2013 Doritos postawił na crowdsourcing (kadr ze spotu Goat 4 Sale)

W trakcie Super Bowl strzeż się kozy…

W trakcie Super Bowl strzeż się kozy...
O finale rozgrywek ligi futbolu amerykańskiego tradycyjnie mówi się jako o święcie sportu i reklamy – a może już wręcz odwrotnie: reklamy i sportu. Dla marki chipsów Doritos od kilku lat jest to również święto crowdsourcingu. 3 lutego 2013 roku po raz kolejny wykorzysta ona najcenniejszy czas reklamowy, by pokazać produkcje, które stworzyli dla niej amatorzy. Dodajmy – coraz bardziej profesjonalizujący się amatorzy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja