Przedwczesny kult amatoraPrzedwczesny kult amatoraPrzedwczesny kult amatoraPrzedwczesny kult amatora
Świeżość spojrzenia nie zastąpi profesjonalizmu (kadr ze spotu UGC Nokii)

Przedwczesny kult amatora

Przedwczesny kult amatora
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Reżyser kasowych hollywoodzkich hitów Michael Bay wybierze nowego asystenta spośród zwycięzców konkursu na amatorską reklamę marki Doritos. Jeszcze kilka lat temu wieszczono, że spoty tworzone przez amatorów zagrożą agencjom reklamowym. Dzisiaj wiadomo już, że jest to tylko sprawne narzędzie budowania zaangażowania konsumentów.

Andrew Keen, gwiazda wrześniowej konferencji InternetBeta w Rzeszowie, sławę zdobył po tym, jak w swojej książce „Kult amatora” (2007) napisał, że Internet, z jego łatwością przesyłania informacji, to nie tylko łatwość komunikacji międzyludzkiej. To także siła zmieniająca gospodarkę, która ściąga kłopoty na wiele branż.

Według przewidywań Keena również na agencje reklamowe i domy produkcyjne.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się