Crowdsourcing – korzyści i zagrożenia dla korzystających z niego firm - Marketing przy Kawie
Crowdsourcing – korzyści i zagrożenia dla korzystających z niego firmCrowdsourcing – korzyści i zagrożenia dla korzystających z niego firmCrowdsourcing – korzyści i zagrożenia dla korzystających z niego firmCrowdsourcing – korzyści i zagrożenia dla korzystających z niego firm

Crowdsourcing – korzyści i zagrożenia dla korzystających z niego firm

Crowdsourcing – korzyści i zagrożenia dla korzystających z niego firm
K.Kandefer, T.Winter

K.Kandefer, T.Winter

-

K.Kandefer, T.Winter

K.Kandefer, T.Winter

Crowdsourcing przybiera różne formy: mogą to być sporadyczne inicjatywy danej firmy, cykliczne działania realizowane na własnej, specjalnie stworzonej do tego platformie lub działania z wykorzystaniem platform przeznaczonych do realizacji zadań crowdsourcingowych. Często spotykaną formą tego typu projektów jest konkurs, w którym zwycięzca może być tylko jeden.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to