Super Bowl: 30 sekund, które buduje markęSuper Bowl: 30 sekund, które buduje markęSuper Bowl: 30 sekund, które buduje markęSuper Bowl: 30 sekund, które buduje markę

Super Bowl: 30 sekund, które buduje markę

Super Bowl: 30 sekund, które buduje markę
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Super Bowl, czyli finał ligi futbolu amerykańskiego, to dla Amerykanów rodzaj sportowego święta narodowego. Wśród dziesięciu największych wydarzeń o największej widowni w historii amerykańskiej telewizji wszystkie to właśnie mecze finałowe NFL. Nieodłącznym elementem „The Game”, jak nazywają to wydarzenie Amerykanie, są reklamy. Telewizyjne spoty emitowane specjalnie podczas finału stały się osobną kategorią reklamową. Przygotowywane nieraz przez cały rok, prezentują najlepsze koncepcje amerykańskiej branży reklamowej.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja