Długonogie, zgrabne i seksownie odziane blondynki to w reklamach rzecz powszednia. Ale porównanie takiej właśnie blondynki z niską brunetką w okularach, z fryzurą „afro” i o wiele mizerniejszym biustem – to jakby chwyt zupełnie nowy.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Na takim właśnie porównaniu oparty jest spot reklamujący telefony komórkowe na kartę Simplus Team. Został on przygotowany przez Agencję EuroRSCG Warsaw i od stycznia towarzyszy polskim telewidzom (zob. informacja prasowa). We wspomnianej reklamie porównawczej w starciu udział biorą Simplus Team oraz Heyah.
Porównania ofert dokonano w sposób bardzo sugestywny.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.