Porzucanie koszyka w e-sklepie – dlaczego się zdarza i jak można mu zapobiegać?Porzucanie koszyka w e-sklepie – dlaczego się zdarza i jak można mu zapobiegać?Porzucanie koszyka w e-sklepie – dlaczego się zdarza i jak można mu zapobiegać?Porzucanie koszyka w e-sklepie – dlaczego się zdarza i jak można mu zapobiegać?
Czy szczęśliwy finał nastąpi? (fot. jamdesign/Fotolia)

Porzucanie koszyka w e-sklepie – dlaczego się zdarza i jak można mu zapobiegać?

Porzucanie koszyka w e-sklepie – dlaczego się zdarza i jak można mu zapobiegać?
Małgorzata Bednarek

Małgorzata Bednarek

-

dyrektor ds. strategii, Migomedia

Małgorzata Bednarek

Małgorzata Bednarek

dyrektor ds. strategii
Migomedia

Z badań wynika, że średni wskaźnik porzucania internetowych koszyków zakupowych wynosi około 67%. To bardzo wysoki odsetek. Właściciele e-sklepów często nie wiedzą nawet, jak szczodrze zapakowane bywają koszyki, które nie docierają do finału składania zamówienia. Co zraża klientów na tyle, że przerywają zakupy? I co mogłoby sprawić, by tego nie robili?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja