Fantastyczne czy baśniowe animacje w reklamach to nie nowość. Spoty tego typu, których twórcy mają okazję dać upust swojej artystycznej wyobraźni, przykuwają uwagę niebanalną formą i oryginalnymi pomysłami. Często punktem wyjścia jest nawiązanie do już istniejących konwencji. W nowej reklamie jednego z francuskich koncernów telekomunikacyjnych twórcy podjęli ciekawą grę ze znaną konwencją zrodzoną po drugiej stronie Kanału La Manche.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |