Uniknąć performance plateau: czy to możliwe? - Marketing przy Kawie
Jak uniknąć performance plateau: 42 miesiące przygotowańJak uniknąć performance plateau: 42 miesiące przygotowańJak uniknąć performance plateau: 42 miesiące przygotowańJak uniknąć performance plateau: 42 miesiące przygotowań
Jak uniknąć spowolnienia wzrostu, które może być zabójcze dla start-upu? (fot. Canva Studio/Pexels.com)

Jak uniknąć performance plateau: 42 miesiące przygotowań

Jak uniknąć performance plateau: 42 miesiące przygotowań
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Podział budżetu między reklamę nastawioną na napędzanie sprzedaży (performance) a tę nastawioną na budowanie marki (brand building) to jedno z głównych wyzwań współczesnego marketingu. Analiza działań grupy start-upów wskazuje jednak, że te dwa podejścia można połączyć.

Kampanie sprzedażowe generują obecną sprzedaż, są wąsko targetowane, krótkoterminowe i zwykle przedstawiają komunikat racjonalny. Kampanie budujące markę budują jej wartość i tym samym sprzedaż w przyszłości. Są zazwyczaj emocjonalne, a przy tym długoterminowe i szerokozasięgowe. Docierają też do konsumentów, którzy obecnie nie kupują produktów marki lub robią to okazjonalnie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja