Podział budżetu między reklamę nastawioną na napędzanie sprzedaży (performance) a tę nastawioną na budowanie marki (brand building) to jedno z głównych wyzwań współczesnego marketingu. Analiza działań grupy start-upów wskazuje jednak, że te dwa podejścia można połączyć.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Kampanie sprzedażowe generują obecną sprzedaż, są wąsko targetowane, krótkoterminowe i zwykle przedstawiają komunikat racjonalny. Kampanie budujące markę budują jej wartość i tym samym sprzedaż w przyszłości. Są zazwyczaj emocjonalne, a przy tym długoterminowe i szerokozasięgowe. Docierają też do konsumentów, którzy obecnie nie kupują produktów marki lub robią to okazjonalnie.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.