Uosobienie siły - Marketing przy Kawie
Uosobienie siłyUosobienie siłyUosobienie siłyUosobienie siły

Uosobienie siły

Uosobienie siły
Jakub Żurawski

Jakub Żurawski

-

Jakub Żurawski

Jakub Żurawski

Chyba najbardziej znanym na świecie obrazem zachęcającym do służby wojskowej jest plakat Jamesa Montgomery’ego Flagga z 1917 roku. Sportretowany na nim amerykański „Wuj Sam” mierzy widza srogim wzrokiem i oznajmia: „I want you for U.S. Army!” Po prostu klasyka klasyki propagandowych akcji rekrutacyjnych. Podobnie jak wówczas (okres I wojny światowej), tak i teraz armia amerykańska boryka się z problemem niewystarczającej liczby chętnych do wstąpienia w jej szeregi. W związku z tym ponownie trzeba uciec się do chwytów i akcji marketingowych. Najbliższa rusza 9 listopada. Nazwano ją „Army Strong”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja