Trzeci wymiar billboardu - Marketing przy Kawie
Trzeci wymiar billboarduTrzeci wymiar billboarduTrzeci wymiar billboarduTrzeci wymiar billboardu

Trzeci wymiar billboardu

Trzeci wymiar billboardu
Izabela Powidzka

Izabela Powidzka

-

Izabela Powidzka

Izabela Powidzka

Wydawałoby się, że reklama zewnętrzna oddziałuje tylko obrazem: kolorami, kontrastami, perspektywą, symboliką. Skuteczniej jest jednak wyłamać się ze stereotypów, otworzyć drzwi percepcji na trzeci wymiar oraz ruch. Twórcy kampanii kawy Jacobs zaproponowali niedawno nowatorską na naszym rynku formę reklamy.

Przemierzając ulice polskich miast, trudno natrafić na przejawy naprawdę ciekawej, zapadającej w pamięć reklamy zewnętrznej (gdyby takie były, w zasadzie nie trzeba by było ich szukać – same wpadałyby w oko). Oczywiście osoby zainteresowane tematyką reklamy wyławiają poszczególne billboardy z morza podobnych kolorowych tablic, ale przeciętnemu przechodniowi reklamy te w pamięci nie pozostają.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja