Wydawałoby się, że reklama zewnętrzna oddziałuje tylko obrazem: kolorami, kontrastami, perspektywą, symboliką. Skuteczniej jest jednak wyłamać się ze stereotypów, otworzyć drzwi percepcji na trzeci wymiar oraz ruch. Twórcy kampanii kawy Jacobs zaproponowali niedawno nowatorską na naszym rynku formę reklamy.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Przemierzając ulice polskich miast, trudno natrafić na przejawy naprawdę ciekawej, zapadającej w pamięć reklamy zewnętrznej (gdyby takie były, w zasadzie nie trzeba by było ich szukać – same wpadałyby w oko). Oczywiście osoby zainteresowane tematyką reklamy wyławiają poszczególne billboardy z morza podobnych kolorowych tablic, ale przeciętnemu przechodniowi reklamy te w pamięci nie pozostają.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.