Troska o wymianęTroska o wymianęTroska o wymianęTroska o wymianę

Troska o wymianę

Troska o wymianę
Bartłomiej Karaś

Bartłomiej Karaś

-

Bartłomiej Karaś

Bartłomiej Karaś

Gdy punktowy program lojalnościowy odpowiada klientom, wstępna sprzedaż po wdrożeniu programu może skutecznie wzrosnąć. Jednak program lojalnościowy może odnieść sukces na przestrzeni długiego czasu tylko pod warunkiem, że firma będzie troskliwie pilnować, czy klienci rzeczywiście wymieniają swoje punkty na nagrody.

Wydaje się na początku, że niektóre etapy programów lojalnościowych (zakup, zdobycie punktów, zamiana punktów na nagrody) już się udały, po czym wszystko obraca się w katastrofę. Zwykle dzieje się tak z powodu niezauważenia różnicy pomiędzy zachętą do przystąpienia do programu, a zachętą do pozostania w nim. Krótko mówiąc, można przyciągnąć ludzi pięknymi obietnicami, jednak kiedy nie znajdą one odzwierciedlenia w rzeczywistości, klienci mogą się odwrócić – i nie ma większego znaczenia, z jakiego powodu nie udało się tych obietnic spełnić.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja