„Pewnie znowu przegrają” – myślisz sobie i opuszczasz kolejny mecz swojej drużyny. Siedzisz w domu, aż tu nagle dzwoni do ciebie trener i stawia cię do pionu. To nie marzenia, tylko kampania promocyjna klubu piłkarskiego z Lizbony.Tak, futbol też potrzebuje reklamy. Nie wszystkie rozgrywki to Mistrzostwa Europy i nie wszystkie drużyny to Manchester United. Sporting Lizbona od sześciu sezonów nie zdobył mistrzostwa kraju. Na stadion zasłużonego portugalskiego klubu przychodziło coraz mniej kibiców. Zamiast kupować kolejnego Brazylijczyka, Sporting zaangażował agencję marketingową Draftfcb i dał jej konkretne zadanie – zwiększyć sprzedaż karnetów na spotkania klubu w sezonie 07/08.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.