Trener do ciebie - Marketing przy Kawie
Trener do ciebieTrener do ciebieTrener do ciebieTrener do ciebie

Trener do ciebie

Trener do ciebie
Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ma na koncie wywiady z Jackiem Troutem, Philipem Kotlerem, Alem Riesem, Chickiem Coreą, Waynem Shorterem, Ornettem Colemanem i Sonnym Rollinsem. Dziennikarz Programu 2 Polskiego Radia. Stały felietonista miesięcznika „Muzyka w Mieście”, redaktor kwartalnika kulturalnego „Fragile”. Publikował m.in. w magazynie „Glissando”, „Ruchu Muzycznym”, „Jazz Forum”. Dla Marketingu przy Kawie pisze od 2006 roku.

„Pewnie znowu przegrają” – myślisz sobie i opuszczasz kolejny mecz swojej drużyny. Siedzisz w domu, aż tu nagle dzwoni do ciebie trener i stawia cię do pionu. To nie marzenia, tylko kampania promocyjna klubu piłkarskiego z Lizbony.

Tak, futbol też potrzebuje reklamy. Nie wszystkie rozgrywki to Mistrzostwa Europy i nie wszystkie drużyny to Manchester United. Sporting Lizbona od sześciu sezonów nie zdobył mistrzostwa kraju. Na stadion zasłużonego portugalskiego klubu przychodziło coraz mniej kibiców. Zamiast kupować kolejnego Brazylijczyka, Sporting zaangażował agencję marketingową Draftfcb i dał jej konkretne zadanie – zwiększyć sprzedaż karnetów na spotkania klubu w sezonie 07/08.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja