Crowdsourcingowy browar pomysłów HeinekenaCrowdsourcingowy browar pomysłów HeinekenaCrowdsourcingowy browar pomysłów HeinekenaCrowdsourcingowy browar pomysłów Heinekena

Crowdsourcingowy browar pomysłów Heinekena

Crowdsourcingowy browar pomysłów Heinekena
Beata Wasylkiewicz-Jagoda

Beata Wasylkiewicz-Jagoda

-

Beata Wasylkiewicz-Jagoda

Beata Wasylkiewicz-Jagoda

Zaczęło się od butelek, potem były opakowania, wreszcie przyszła pora na samo doświadczenie picia piwa. Heineken uwierzył w kreatywność swoich fanów i coraz chętniej korzysta z ich pomysłów, czasem z lepszym, czasem z gorszym skutkiem.

W kwietniu tego roku z pomocą agencji Make Amsterdam Heineken uruchomił portal ideasbrewery.com, który ma stać się platformą wymiany innowacyjnych pomysłów. W pierwszym ogłoszonym na nim konkursie zadaniem uczestników było stworzenie koncepcji nowego opakowania na piwo, które sprzyjałoby ekologii.

Twórcy mogli brać pod uwagę opakowania nadające się do przetwarzania lub ponownego użycia, mogli zaproponować całkiem nowy materiał do produkcji ekologicznych opakowań lub zastanowić się nad usprawnieniem wydajności transportu piwa.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się