Trend metroseksualny w Polsce - Marketing przy Kawie
Trend metroseksualny w PolsceTrend metroseksualny w PolsceTrend metroseksualny w PolsceTrend metroseksualny w Polsce

Trend metroseksualny w Polsce

Trend metroseksualny w Polsce
Prezentujemy obszerny raport przygotowany przez firmę badawczą IPSOS, a dotyczący zjawiska metroseksualizmu w Polsce. Ten nowy trend konsumencki wart jest wyjątkowej uwagi, gdyż opisuje bardzo interesującą z punktu widzenia niemal każdego reklamodawcy grupę docelową. W międzynarodowym badaniu Ipsos Trend Observer zjawisko metroseksualizmu zostało uznane za jeden z istotnych nowych trendów konsumenckich w roku 2004. Ipsos przeprowadził także badanie mające na celu poznanie tego trendu w Polsce.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to