Telewizor czy jego równowartość w bonach? Co lepsze dla lojalnego klienta?Telewizor czy jego równowartość w bonach? Co lepsze dla lojalnego klienta?Telewizor czy jego równowartość w bonach? Co lepsze dla lojalnego klienta?Telewizor czy jego równowartość w bonach? Co lepsze dla lojalnego klienta?

Telewizor czy jego równowartość w bonach? Co lepsze dla lojalnego klienta?

Telewizor czy jego równowartość w bonach? Co lepsze dla lojalnego klienta?
Vision SecretClient

Vision SecretClient

-

Vision SecretClient

Vision SecretClient

W programach lojalnościowych wzrasta popularność finansowych form premiowania, m.in. kart pre-paid. Podkreśla się często ich nowoczesność, elastyczność, swobodę wyboru pozostawianą obdarowanemu. Dla zachowania pewnej równowagi warto jednak przypomnieć i o zaletach nagród rzeczowych – zarówno dla organizatorów, jak i uczestników programów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja