Już Thorstein Veblen dostrzegł to, co dziś objawia się wyraźnie w zachowaniu wybrednych konsumentów: najbardziej pożądane są zwykle rzeczy drogie, elitarne i niedostępne. Chcąc to wykorzystać, specjaliści od reklamy niezmiennie próbują na wszelkie sposoby przekonać nas o ekskluzywności reklamowanych produktów. Skorzystanie z tej wiedzy jest jednak niezwykle trudne dla marki, która przez lata konsekwentnie budowała swój wizerunek, kojarząc go z masowością i przystępną ceną. Czy w ogóle możliwe jest nadanie swojemu image nowego rysu za pomocą jednej kampanii reklamowej? Tej sztuki próbuje dokonać niemiecka firma obuwnicza Deichmann – z pomocą amerykańskiego girlsbandu The Pussycat Dolls.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.