Taniec od zera, czyli jak sprzedać marzenieTaniec od zera, czyli jak sprzedać marzenieTaniec od zera, czyli jak sprzedać marzenieTaniec od zera, czyli jak sprzedać marzenie

Taniec od zera, czyli jak sprzedać marzenie

Taniec od zera, czyli jak sprzedać marzenie
Kinga Biedroń

Kinga Biedroń

-

Kinga Biedroń

Kinga Biedroń

Młody chłopak, którego szarą rzeczywistością są problemy i kłótnie rodziców, wykorzystuje swoje rozgoryczenie i robi coś kreatywnego. Nie jest to opis najnowszego filmu Woody'ego Allena, ale scenariusz reklamy nowej kampanii Coke Zero. Przygotowania do tej akcji trwały już od zeszłego lata i same w sobie są doskonałą historią, mającą wymiar społecznościowy zarówno w sferze kreacji, jak i dystrybucji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja