Paradygmat Web 2.0 znajduje coraz szersze zastosowanie poza obszarem Internetu – całkiem prawdopodobne, że niebawem na dobre zadomowi się w marketingu off-line. W końcu zniesienie „tradycyjnej” granicy między konsumentem a producentem, twórcą a odbiorcą to nie tylko swoisty przełom cywilizacyjny, ale również cięcie kosztów.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Weźmy na przykład produkcję spotu reklamowego – wykonanie choćby minutowego filmu to wydatek liczony w dziesiątkach tysięcy złotych. W dodatku proces realizacji bywa czasochłonny: pomysł trzeba ująć w scenariusz, ten z kolei zilustrować za pomocą storyboardów, przeprowadzić casting na aktorów, wybrać miejsce na plan zdjęciowy, w końcu nakręcić i zmontować materiał.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.