Choć trudno w to uwierzyć, wcale nie trzeba ani perwersji, ani wielkich nakładów finansowych, żeby film reklamowy był rozpoznawalny i budził zainteresowanie. Jeśli opiera się na błyskotliwym pomyśle, sam rozprzestrzeni się w społeczności potencjalnych klientów. Taki ślimak na przykład – czy jest miejsce, gdzie powinien przyspieszyć?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Firma kurierska Time:matters, chcąc zaprezentować swoje mocne strony, wybrała jedną i najcenniejszą w tej dziedzinie zaletę: szybkość. Następnie postanowiła zgodnie z zasadą kontrastu przedstawić złe konsekwencje braku tejże szybkości. Krótki film przedstawia więc ślimaka sunącego po czarnej i błyszczącej nawierzchni.
W tle słychać piękną, relaksującą muzykę.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.