Szybki konkurs źródłem świetnej nazwy? Raczej sporego problemuSzybki konkurs źródłem świetnej nazwy? Raczej sporego problemuSzybki konkurs źródłem świetnej nazwy? Raczej sporego problemuSzybki konkurs źródłem świetnej nazwy? Raczej sporego problemu
W reklamie był rozmach. Z nazwą miało być tanio i „crowdsourcingowo” (fot. kadr ze spotu PKO BP)

Szybki konkurs źródłem świetnej nazwy? Raczej sporego problemu

Szybki konkurs źródłem świetnej nazwy? Raczej sporego problemu
Jarosław Filipek

Jarosław Filipek

-

dyrektor zarządzający, Anagram Naming

Jarosław Filipek

Jarosław Filipek

dyrektor zarządzający
Anagram Naming

Na własnym podwórku mieliśmy ostatnio dobry przykład pokazujący, że nonszalanckie podejście do tworzenia nazw, które mają być następnie używane w celach komercyjnych, to prosta droga do kłopotów. Tego rodzaju wpadki zdarzają się nawet największym podmiotom, choć ze zrozumiałych względów są skrzętnie ukrywane. Ryzyko zawsze rośnie w sytuacji wyjścia marki na rynek międzynarodowy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się