Szum dobry dla Wiosny - Marketing przy Kawie
Szum dobry dla WiosnySzum dobry dla WiosnySzum dobry dla WiosnySzum dobry dla Wiosny

Szum dobry dla Wiosny

Szum dobry dla Wiosny
Ewa Paduch

Ewa Paduch

-

Ewa Paduch

Ewa Paduch

Grzegorz Turnau w więzieniu? Paweł Małaszyński kupił indeks? Takimi plotkarskimi rewelacjami uraczyły nas niedawno media. Skandal czy zaskakujący skutek przesilenia wiosennego? W każdym razie na pewno ciekawy przykład marketingu krakowskiego Stowarzyszenia „Wiosna”.

Podczas gdy większość organizacji zachęca do dobroczynności poprzez wzbudzanie współczucia i pokazywanie ludzkich nieszczęść, wolontariusze pod wodzą charyzmatycznego księdza Jacka Stryczka starają się wywoływać tylko pozytywne emocje. Dwie kampanie teaserowe Stowarzyszenia „Wiosna”, z udziałem Grzegorza Turnaua i Pawła Małaszyńskiego, to przykłady nowego stylu komunikacji z potencjalnym darczyńcą.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja