Grzegorz Turnau w więzieniu? Paweł Małaszyński kupił indeks? Takimi plotkarskimi rewelacjami uraczyły nas niedawno media. Skandal czy zaskakujący skutek przesilenia wiosennego? W każdym razie na pewno ciekawy przykład marketingu krakowskiego Stowarzyszenia „Wiosna”.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Podczas gdy większość organizacji zachęca do dobroczynności poprzez wzbudzanie współczucia i pokazywanie ludzkich nieszczęść, wolontariusze pod wodzą charyzmatycznego księdza Jacka Stryczka starają się wywoływać tylko pozytywne emocje. Dwie kampanie teaserowe Stowarzyszenia „Wiosna”, z udziałem Grzegorza Turnaua i Pawła Małaszyńskiego, to przykłady nowego stylu komunikacji z potencjalnym darczyńcą.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.