Dziś niełatwo jest przekonać klientów do tego, że usługi, które świadczymy albo produkty, które sprzedajemy są naprawdę najwyższej jakości. Jeszcze trudniej uwiarygodnić to, że ciągle wychodzimy naprzeciw ich potrzebom i uwzględniamy wszelkie ich zastrzeżenia. Aby przebić się przez natłok tego rodzaju kampanii PR-owych i marketingowych, Starbucks zastosował bardzo niespodziewany zabieg. Na potrzeby doszkolenia pracowników zamknął na kilka godzin swoje kawiarnie, chcąc udowodnić, że to nie zysk, a zadowolenie klienta jest absolutnym priorytetem.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.