Szkolenie dla syrenSzkolenie dla syrenSzkolenie dla syrenSzkolenie dla syren

Szkolenie dla syren

Szkolenie dla syren
Marta Iwańczuk

Marta Iwańczuk

-

Marta Iwańczuk

Marta Iwańczuk

Dziś niełatwo jest przekonać klientów do tego, że usługi, które świadczymy albo produkty, które sprzedajemy są naprawdę najwyższej jakości. Jeszcze trudniej uwiarygodnić to, że ciągle wychodzimy naprzeciw ich potrzebom i uwzględniamy wszelkie ich zastrzeżenia. Aby przebić się przez natłok tego rodzaju kampanii PR-owych i marketingowych, Starbucks zastosował bardzo niespodziewany zabieg. Na potrzeby doszkolenia pracowników zamknął na kilka godzin swoje kawiarnie, chcąc udowodnić, że to nie zysk, a zadowolenie klienta jest absolutnym priorytetem.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja