Szczytne idee za niską cenęSzczytne idee za niską cenęSzczytne idee za niską cenęSzczytne idee za niską cenę

Szczytne idee za niską cenę

Szczytne idee za niską cenę
Edyta Wilk

Edyta Wilk

-

Edyta Wilk

Edyta Wilk

Do najbardziej charakterystycznych elementów współczesnego handlu należą bez wątpienia marki własne. Ich ekspansja na rynkach światowym i europejskim była bardzo dynamiczna. W Polsce zostały wykreowane przez zagraniczne sieci handlowe i choć systematycznie zdobywają coraz więcej miejsca na półkach sieciowych sklepów, wciąż wzbudzają wiele kontrowersji. Dla kogo tak naprawdę przeznaczone są produkty sygnowane marką sieci – dla konsumentów mało zamożnych, kierujących się tylko ceną czy dla rozsądnych, którzy oczekują określonej jakości, ale nie chcą przepłacać? Co w istocie kryje się pod nazwą private labels?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja