Sprawdź, czy reklama w Google Ads jest odpowiednia dla twojej firmySprawdź, czy reklama w Google Ads jest odpowiednia dla twojej firmySprawdź, czy reklama w Google Ads jest odpowiednia dla twojej firmySprawdź, czy reklama w Google Ads jest odpowiednia dla twojej firmy
Nie obejmują cię wykluczenia z reklamy Google? W takim razie reklamuj się (fot. Pixabay)

Sprawdź, czy reklama w Google Ads jest odpowiednia dla twojej firmy

Sprawdź, czy reklama w Google Ads jest odpowiednia dla twojej firmy
Patryk Chwiałkowski

Patryk Chwiałkowski

-

specjalista PPC, InMarketing

Patryk Chwiałkowski

Patryk Chwiałkowski

specjalista PPC
InMarketing

Oprócz PPC zajmuje się także analizami UX oraz projektami stron WWW. Absolwent duńskiej uczelni Business Academy Aarhus. Jego zainteresowania zawodowe skupiają się na projektowaniu UX oraz zwinnych metodach zarządzania projektami i płatnymi reklamami w systemie Google. W wolnym czasie poświęca się swojej największej pasji, czyli modelarstwu, którym zajmuje się od ósmego roku życia.

Google jest najpopularniejszą wyszukiwarką w Polsce. W 2021 roku osiągnęła ona 96% udziałów na rynku wyszukiwarek w naszym kraju, a na rynku globalnym może pochwalić się wynikiem 92%. Można powiedzieć, że Google jest jedyną istotną wyszukiwarką, w której warto angażować użytkowników naszymi reklamami.

Konto Google Ads pozwala nam reklamować usługi lub produkty w sieci wyszukiwania, sieci reklamowej, w Google Zakupy za pomocą reklamy produktowej, na YouTube i w wielu innych miejscach. Kampanie Google Ads pomagają angażować użytkowników B2B, B2C, osoby młodsze i starsze. Możliwości jest mnóstwo i bez większego problemu możemy dostosować kampanie do celów biznesowych swojego przedsiębiorstwa.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się