Sukces nie czyni mistrza - Marketing przy Kawie
Sukces nie czyni mistrzaSukces nie czyni mistrzaSukces nie czyni mistrzaSukces nie czyni mistrza

Sukces nie czyni mistrza

Sukces nie czyni mistrza
Magda Wojtoń

Magda Wojtoń

-

Magda Wojtoń

Magda Wojtoń

Jak zbudować skuteczną kampanię reklamową? Jak stworzyć wyjątkową ofertę? Jak rodzą się rewolucyjne pomysły? Jak maksymalnie wykorzystać współpracę z agencją reklamową? Odpowiedzi na te pytania można próbować odnaleźć w książce Steve’a Cone’a „Sprawdzone pomysły dla marketingu. Wykorzystaj to!”. Autor zapewnia, że po zapoznaniu się z 200 stronami wypełnionymi case studies największych firm i zastosowaniu się do podawanych przez niego technik czytelnik wkrótce stanie się „autentyczną gwiazdą marketingu”. Chyba raczej satelitą bez własnego blasku.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja