Jak zbudować skuteczną kampanię reklamową? Jak stworzyć wyjątkową ofertę? Jak rodzą się rewolucyjne pomysły? Jak maksymalnie wykorzystać współpracę z agencją reklamową? Odpowiedzi na te pytania można próbować odnaleźć w książce Steve’a Cone’a „Sprawdzone pomysły dla marketingu. Wykorzystaj to!”. Autor zapewnia, że po zapoznaniu się z 200 stronami wypełnionymi case studies największych firm i zastosowaniu się do podawanych przez niego technik czytelnik wkrótce stanie się „autentyczną gwiazdą marketingu”. Chyba raczej satelitą bez własnego blasku.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.