Aby zdobyć przewagę można wykorzystać konkurencję na kilka sposobów. Jednym z nich jest promocja w rodzaju: „Jeśli znajdziesz taki sam produkt w innym miejscu i w niższej cenie, w ciągu tego tygodnia, pokryjemy różnicę”. Jest jednak o wiele więcej „brudniejszych” zagrań.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Jest wiele sposobów na to, by przywabić do siebie klientów konkurencji. Prostą i sprawdzoną metodą jest złożenie oferty: „jeśli w ciągu tygodnia znajdziesz taki sam produkt w innym miejscu o niższej cenie, zwrócimy ci różnicę.” To stwarza wrażenie, że firma jest najtańsza na rynku, co teoretycznie jest prawdą, ponieważ jeśli klient rzeczywiście tego chce, może uzyskać najniższą cenę, o ile znajdzie najtańsze miejsce.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |